Přeskočit navigaci

[ N ] Multimediální tvorba v propagaci

  • Kód oboru: 82-43-N/11
  • Kategorie vzdělání: Vyšší odborné vzdělání
  • Skupina oboru: Umění a užité umění (Kód: 82)
  • Výstupní certifikát: absolutorium

Charakteristika přípravy v oboru

Vzdělávací program je zaměřen na systematickou přípravu k samostatnému podnikání v oblasti grafické a fotografické tvorby zaměřené na propagační a reklamní činnost. Důraz je kladen na řešení praktických problémů, přednášky odborníků z praxe a exkurze na odborných pracovištích. Práce studentů ve velké míře vychází z reálného prostředí. Součástí studia je dlouhodobá, řízená praxe v podnicích, firmách a jiných organizacích. V pedagogickém sboru působí řada externích pracovníků, kteří v příslušném oboru pracují. Studenti mají možnost podílet se na realizaci těchto řešení v praktickém životě. Absolventské práce jsou pak založeny výhradně na principu řešení konkrétních zadání. Student si vybírá ze široké nabídky povinně volitelných a volitelných předmětů, včetně cizích jazyků.

Uplatnění absolventů v oboru

Absolventi jsou připravováni tak, aby po ukončení studia našli uplatnění zejména jako odborní pracovníci v reklamním průmyslu a propagační tvorbě, pracovníci v oblasti zaměřené na tvorbu a zpracování fotografie, pracovníci grafických studií, specialisté na grafický design, pracovníci v redakcích novin, časopisů a v nakladatelstvích, pracovníci v reklamních agenturách nebo zaměstnanci v propagačních odděleních firem a institucí.

Školy, kde je možno studovat tento obor

Filtry
Zdravotní postižení:
Forma studia:
Školy
Filtr podle kraje

Seznam škol, které nabízejí tento obor, nebo vybraný ŠVP