Škola
|
Střední škola a Základní škola, Havířov-Šumbark, příspěvková organizace | Střední umělecká škola v Liberci s.r.o. | Odborné učiliště a praktická škola Brno, příspěvková organizace | Střední škola stavební Vysoké Mýto | Církevní střední škola pedagogická a sociální Bojkovice | Střední škola grafiky a médií Olomouc, Střední novosadská 87/53 | Střední odborná škola strojní a elektrotechnická, Velešín, U Hřiště 527 |
Adresa
|
Školní 601/2, Havířov, 73601 | Sladovnická 309, Liberec, 46311 | Lomená 530/44, Brno, 61700 | Komenského 1, Vysoké Mýto, 56601 | Husova 537, Bojkovice, 68771 | Střední novosadská 87/53, Olomouc, 77900 | U Hřiště 527, Velešín, 38232 |
Typ školy
|
střední škola, veřejná | střední škola, soukromá | střední škola, veřejná | střední škola, veřejná | střední škola, církevní | střední škola, veřejná | střední škola, veřejná |
Ubytování
|
škola nezajišťuje | lze zajistit, cena cca 3 200 Kč/měs. | vlastní DM/intern., cena 900 Kč/měs. | lze zajistit, cena 1300 Kč/měs. | vlastní DM/intern., cena 1200 Kč/měs. | lze zajistit, cena 300 Kč/měs. | vlastní DM/intern., cena 1400 Kč/měs. |
Velikost školy
|
SŠ 451 - 500 žáků | SŠ 51 - 100 žáků | SŠ 351 - 400 žáků | SŠ 251 - 300 žáků | SŠ 151 - 200 žáků | SŠ 251 - 300 žáků | SŠ 401 - 450 žáků |
Škola je vybavena pomůckami pro žáky se zdravotním postižením
|
ano | ne | ne | ne | ne | ne | ne |
je zajištěn bezbariérový přístup | ne | ne | ne | je zajištěn bezbariérový přístup | ne | je zajištěn bezbariérový přístup | |
Informace o oboru: |
|||||||
Obor vzdělání (RVP)
|
Stravovací a ubytovací služby | Užitá fotografie a média | Potravinářská výroba | Stavebnictví | Předškolní a mimoškolní pedagogika | Reprodukční grafik pro média | Obráběč kovů |
Kód oboru (RVP)
|
65-51-E/01 | 82-41-M/02 | 29-51-E/01 | 36-47-M/01 | 75-31-M/01 | 34-53-L/01 | 23-56-H/01 |
Školní vzdělávací program
|
Kuchařské práce | ateliér Aplikovaná fotografie | Potravinářská výroba | Stavebnictví | Předškolní a mimoškolní | Reprodukční grafik pro média | Obsluha CNC obráběcích strojů |
Zaměření
|
|||||||
L0+H
|
obor L0+H, ve 3.roč. výuční list-zkouška v ob. 34-53-H/01 Reprodukční grafik | ||||||
Skupina oborů
|
Gastronomie, hotelnictví a turismus | Umění a užité umění | Potravinářství a potravinářská chemie | Stavebnictví, geodézie a kartografie | Pedagogika, učitelství a sociální péče | Polygrafie, zpracování papíru, filmu a fotografie | Strojírenství a strojírenská výroba |
odebrat z porovnání | odebrat z porovnání | odebrat z porovnání | odebrat z porovnání | odebrat z porovnání | odebrat z porovnání | odebrat z porovnání | |
Přihlášených / přijatých
|
9 / 12 | 19 / 7 | 41 / 21 | 158 / 60 | 99 / 30 | 153 / 53 | 34 / 20 |
Plánovaný počet přijímaných
|
7 | 7 | 21 | 60 | 30 | 53 | 20 |
Požadovaný prům. prospěch ze ZŠ
|
|||||||
Forma studia
|
Denní | Denní | Denní | Denní | Denní | Denní | Denní |
Délka studia (v letech)
|
3,0 | 4,0 | 3,0 | 4,0 | 4,0 | 4,0 | 3,0 |
Školné (Kč/rok)
|
0 | 45000 - 50000 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Začlenění ZTP studentů
|
Sluchově, Mentálně | Sluchově | Ne | Ne | Zrakově, Tělesně | Sluchově | Ne |
Informace o přijímacím řízení: |
|||||||
Jednotná příj. zkouška
|
nekoná se | nekoná se | nekoná se | ČJ a M | ČJ a M | ČJ a M | nekoná se |
Přijímací pohovor
|
ano | ano | ano | ne | ne | ne | ne |
Přijímací zkouška
|
ne | ano | ne | ano | ano | ano | ne |
Další kritéria přijímání
|
Splněná školní docházka, doporučení ŠPZ, zdravotní způsobilost | bodové hodnocení prospěchu, účast v soutěžích, mimoškolní aktivity | bodové hodnocení prospěchu | bodové hodnocení prospěchu, účast v soutěžích | účast v soutěžích, mimoškolní aktivity | bodové hodnocení prospěchu, bez špatných známek | bodové hodnocení prospěchu |
Termíny školních a talentových přijímacích zkoušek
|
22. 4. 2025 | 18. 3. 2025, 19. 3. 2025, 28. 4. 2025 | viz web školy | 15. 3. 2025 – 23. 4. 2025 | |||
Termíny jednotné zkoušky
|
11. 4. 2025 a 14. 4. 2025 | 11. 4. 2025 a 14. 4. 2025 | 11. 4. 2025 a 14. 4. 2025 | ||||
Test všeobecných znalostí
|
ne | ano | ne | ne | ne | ne | ne |
Test studijních předpokladů
|
ne | ne | ne | ne | ne | ne | ne |
Psychologický test
|
|||||||
SCIO test
|
|||||||
Talentová zkouška
|
ne | ano | ne | ne | ne | ne | ne |
Praktická zkouška
|
ne | ne | ne | ne | ne | ne | ne |
Zkouška z českého jazyka
|
ne | písemná | ne | ne | ne | ne | ne |
Zkouška z matematiky
|
ne | ne | ne | ne | ne | ne | ne |
Zkouška z cizího jazyka
|
ne | písemná | ne | ne | ne | ne | ne |
Zkouška z fyziky
|
ne | ne | ne | ne | ne | ne | ne |
Zkouška z chemie
|
ne | ne | ne | ne | ne | ne | ne |
Zkouška z biologie
|
ne | ne | ne | ne | ne | ne | ne |
Zkouška z hudební výchovy
|
ne | ne | ne | ne | ústní | ne | ne |
Zkouška z výtvarné výchovy
|
ne | ne | ne | ne | ne | ne | ne |
Zkouška z dějepisu
|
ne | ne | ne | ne | ne | ne | ne |
Zkouška z jiných předmětů
|
řečové předpoklady | ||||||
Přípravné kurzy / zk. nanečisto
|
ne | ano | ne | ne | ano | ne | ne |
Informace o výuce: |
|||||||
Počet povinných cizích jazyků
|
0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Nabízené jazyky
|
| A | | A | A | A | A |
Možnost stipendia
|
ne | ano | ne | ano | ne | ne | ano |
Výuka fiktivních firem
|
ne | ne | ne | ne | ne | ne | ne |
Zahraniční pobyty či stáže
|
ne | ne | ne | ano | ano | ne | ano |
Část OV probíhá v reálném pracovním prostředí
|
ano | ne | ano | ne | ne | ne | ano |
Výuka CAD nebo CAM
|
ne | ne | ne | ano | ne | ne | ne |
Příprava na zkoušky podle NV 194/2022 Sb.
|
ne | ne | ne | ne | ne | ne | ne |
Certifikát ECDL
|
ne | ne | ne | ne | ne | ne | ne |
Certifikát CISKO
|
|||||||
Svářečský kurz
|
ne | ne | ne | ne | ne | ne | ano |
Příprava na SZ z psaní na klávesnici
|
ne | ne | ne | ne | ne | ne | ne |
Příprava na SZ zpracování textu na PC
|
ne | ne | ne | ne | ne | ne | ne |
Příprava na SZ z cizího jazyka
|
ne | ne | ne | ne | ne | ne | ne |
Autoškola
|
ne | ne | ne | ne | ne | ne | ano |
Místo výuky oboru
|
výuka oboru probíhá v sídle školy | výuka oboru probíhá v sídle školy | výuka oboru probíhá v sídle školy | výuka oboru probíhá v sídle školy | výuka oboru probíhá v sídle školy | výuka oboru probíhá v sídle školy | výuka oboru probíhá v sídle školy |