Vzdělávací program: 26-47-N/10 Výpočetní systémy
Obor vzdělání: 26-47-N/.. Informační technologie
Škola: Střední průmyslová škola a Vyšší odborná škola, Školní 50, Chomutov
Učební plán
Konkretizovaný učební plán (povinné předměty)
|
Název vzdělávacího programu |
Kód a název oboru vzdělávání |
Forma |
|||||||||||
|
Výpočetní systémy |
|
denní |
|||||||||||
|
PŘEDMĚT |
1. ročník |
2. ročník |
3. ročník |
Celkem |
|||||||||
|
ZO |
LO |
ZO |
LO |
ZO |
LO |
||||||||
|
Povinné předměty |
|||||||||||||
|
Všeobecně vzdělávací předměty |
|||||||||||||
|
ANGLICKÝ JAZYK |
0 |
4 |
0 |
4 |
0 |
3 |
0 |
3 |
|
0 |
4 |
0 |
20 |
|
Z |
ZK |
Z |
ZK |
ZK |
|
||||||||
|
KOMUNIKACE A JAZYKOVÝ PROJEV |
|
|
|
0 |
2 |
|
0 |
2 |
0 |
4 |
|||
|
Z |
Z |
|
|||||||||||
|
EKONOMIKA |
2 |
0 |
2 |
0 |
2 |
0 |
2 |
0 |
|
2 |
0 |
10 |
0 |
|
Z |
Z |
Z |
Z |
Z |
|
||||||||
|
EKOLOGIE |
2 |
0 |
2 |
0 |
|
|
|
|
4 |
0 |
|||
|
Z |
Z |
|
|||||||||||
|
MATEMATIKA |
2 |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
0 |
2 |
6 |
6 |
|
Z |
Z |
Z |
Z |
Z |
|
||||||||
|
Odborné předměty |
|||||||||||||
|
ELEKTROTECHNIKA a ELEKTRONIKA |
2 |
1 |
2 |
0 |
|
|
|
|
4 |
1 |
|||
|
ZK |
ZK |
|
|||||||||||
|
ELEKTROTECHNICKÁ MĚŘENÍ |
1 |
3 |
1 |
3 |
|
|
|
|
2 |
6 |
|||
|
Z |
Z |
|
|||||||||||
|
TECHNICKÁ DOKUMENTACE |
0 |
2 |
0 |
2 |
|
|
|
|
0 |
4 |
|||
|
Z |
Z |
|
|||||||||||
|
PROGRAMOVÁNÍ |
1 |
3 |
1 |
2 |
1 |
3 |
1 |
2 |
|
1 |
2 |
5 |
12 |
|
ZK |
ZK |
ZK |
ZK |
ZK |
|
||||||||
|
SÍTĚ |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
3 |
1 |
2 |
|
|
6 |
9 |
|
|
ZK |
ZK |
ZK |
ZK |
|
|||||||||
|
ČÍSLICOVÁ TECHNIKA |
|
|
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
2 |
2 |
|||
|
Z |
Z |
|
|||||||||||
|
TEORIE ŘÍZENÍ |
|
|
2 |
0 |
0 |
2 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
||
|
Z |
Z |
Z |
|
||||||||||
|
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA |
|
|
1 |
2 |
1 |
3 |
|
1 |
3 |
3 |
8 |
||
|
ZK |
ZK |
ZK |
|
||||||||||
|
ARCHITEKTURA POČÍTAČŮ |
|
|
|
|
|
3 |
0 |
3 |
0 |
||||
|
Z |
|
||||||||||||
|
PROGRAMOVÁNÍ PRO WEB |
|
|
1 |
2 |
|
|
|
1 |
3 |
||||
|
Z |
|
||||||||||||
|
JAVA |
|
|
|
|
|
1 |
2 |
1 |
2 |
||||
|
Z |
|
||||||||||||
|
PODPORA FIREMNÍCH IT PROCESŮ |
|
|
1 |
2 |
0 |
2 |
|
|
2 |
4 |
|||
|
Z |
Z |
|
|||||||||||
|
MANAGEMENT IT PROJEKTŮ |
|
2 |
0 |
|
|
|
|
2 |
0 |
||||
|
Z |
|
||||||||||||
|
SKUPINOVÝ PROJEKT |
|
|
|
0 |
2 |
|
|
0 |
3 |
||||
|
Z |
|
||||||||||||
|
DATABÁZE |
|
|
1 |
1 |
1 |
2 |
|
|
2 |
3 |
|||
|
Z |
Z |
|
|||||||||||
|
Odborná praxe |
|||||||||||||
|
- v zařízeních školy |
0 |
2 |
0 |
2 |
|
|
|
|
0 |
4 |
|||
|
Z |
Z |
|
|||||||||||
|
- ve firmách, úřadech atd. |
|
|
|
|
16 týdnů |
|
16 týdnů |
||||||
|
Celkem hodin povinných předmětů |
30 |
30 |
30 |
30 |
16 týdnů |
26 |
|
||||||
|
Komentář Hodinové dotace jsou řazeny v pořadí přednáška – cvičení Zvýrazněny jsou předměty, které jsou součástí absolutoria pro daný program |
|||||||||||||
Učební plán (volitelné předměty)
|
PŘEDMĚT |
1. ročník |
2. ročník |
3. ročník |
Celkem |
|||||||||
|
ZO |
LO |
ZO |
LO |
ZO |
LO |
||||||||
|
Nepovinné předměty |
|||||||||||||
|
Všeobecně vzdělávací předměty |
|||||||||||||
|
NĚMECKÝ JAZYK |
0 |
2 |
0 |
2 |
0 |
2 |
0 |
2 |
|
0 |
2 |
0 |
10 |
|
Z |
Z |
Z |
Z |
Z |
|
||||||||
|
ŠPANĚLSKÝ JAZYK |
0 |
2 |
0 |
2 |
0 |
2 |
0 |
2 |
|
0 |
2 |
0 |
10 |
|
Z |
Z |
Z |
Z |
Z |
|
||||||||
|
RUSKÝ JAZYK |
0 |
2 |
0 |
2 |
0 |
2 |
0 |
2 |
|
0 |
2 |
0 |
10 |
|
Z |
Z |
Z |
Z |
Z |
|
||||||||
|
MATEMATIKA (základní kurz) |
20h |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|||||||||||||
|
Komentář Lze zvolit jen jeden další cizí jazyk. Hodinové dotace jsou řazeny v pořadí přednáška – cvičení. |
|||||||||||||
Z důvodu zvýšení konkurenceschopnosti studentů na trhu práce si mohou zvolit výuku dalšího světového jazyka. Výuka bude zahájena v případě zájmu minimálně 8 studentů. V případě, že si student zapíše jeden z těchto jazyků, stává se pro něj povinný pro celé období daného ročníku.
Z důvodu rozdílné úrovně znalostí středoškolské matematiky nabízí škola Základní kurz z matematiky pro technické obory. Kurz si dává za cíl formou diskusí a cvičení sjednotit získané vědomosti a dovednosti studentů z vybraných témat učiva SŠ a tím vytvořit matematický základ pro nadstavbové předměty.