Osmiletá gymnaziální příprava, po ukončeném 5. ročníku základní školy
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Lux in tenebris
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 8,0 | Denní | 2 | A, N, Š, F | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 248 / 30 | 30 | písemná | 0 - 7200 | Zrakově, Sluchově, Tělesně | |||||
|
||||||||||||||||||||||||||||
Úplné střední odborné vzdělání s maturitou
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
ŠVP oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 4,0 | Denní | 1 | A | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 133 / 30 | 30 | praktická | 0 - 7200 | Ne | |||||
Poznámky k oboru: část OV probíhá v reálném pracovním prostředí.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
ŠVP oboru Pedagogické lyceum
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 4,0 | Denní | 2 | A, N | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 139 / 30 | 30 | praktická | 0 - 7200 | Zrakově, Sluchově, Tělesně | |||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Zkrácené studium pro získání středního vzdělání s maturitní zkouškou
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
ŠVP oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika - večerní forma zkráceného studia
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 2,0 | Večerní | 0 | |||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 50 / 27 | 25 | praktická | 13400 | Ne | |||||
|
||||||||||||||||||||||||||||