Čtyřletá gymnaziální příprava, po ukončeném 9. ročníku základní školy
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Gymnázium
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 4,0 | Denní | 2 | A, N, Š, F, R, L | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 212 / 90 | 90 | koná se | 0 | Zrakově, Sluchově, Tělesně | |||||
Poznámky k oboru: výuka předmětu Fiktivní firmy, možnost získat řidičský průkaz skupiny A, B (zvýhodněně A, B), výměnné pobyty v zahraničí, účast na mezinárodních projektech.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Šestiletá gymnaziální příprava, po ukončeném 7. ročníku základní školy
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Dvojjazyčné gymnázium
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 6,0 | Denní | 2 | A, N, Š, F, R, L | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 52 / 30 | 30 | koná se | 0 | Zrakově, Tělesně | |||||
Poznámky k oboru: výuka předmětu Fiktivní firmy, možnost získat řidičský průkaz skupiny A, B (zvýhodněně A, B), výměnné pobyty v zahraničí, účast na mezinárodních projektech.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Osmiletá gymnaziální příprava, po ukončeném 5. ročníku základní školy
| Zaměření nebo Školní vzdělávací program (ŠVP) | |||||||||
|
Gymnázium
|
|||||||||
Délka studia |
Forma studia |
Počet povinných cizích jazyků |
Vyučované jazyky |
||||||
| 8,0 | Denní | 2 | A, N, Š, F, R, L | ||||||
LONI: přihlášení/plán přijmout |
LETOS: plán přijmout |
Přijímací zkouška |
Roční školné |
Možnost studia pro ZP |
|||||
| 99 / 30 | 30 | koná se | 0 | Zrakově, Sluchově, Tělesně | |||||
Poznámky k oboru: výuka předmětu Fiktivní firmy, možnost získat řidičský průkaz skupiny A, B (zvýhodněně A, B), výměnné pobyty v zahraničí, účast na mezinárodních projektech.
|
||||||||||||||||||||||||||||||