Ing. Jana Trhlíková
Národní pedagogický institut České republiky, 2020
Studie přináší uspořádané soubory dat o žácích se speciálními vzdělávacími potřebami ve školním roce 2019/20, a to jak za střední školy, tak i VOŠ. Rovněž se věnuje základním trendům v této oblasti.
Publikace tak doplňuje statistické přehledy sledující vzdělanostní a oborovou strukturu žáků a její vývoj ve středním a vyšším odborném vzdělávání, které NPI ČR každoročně vydává. Struktura žáků se speciálními vzdělávacími potřebami je analyzována podle příčiny speciálně vzdělávacích potřeb, dále je sledována podrobně skupina žáků, u nichž bylo evidováno zdravotní postižení, a to podle druhu zdravotního postižení, podle způsobu integrace v běžných a speciálních třídách a školách, podle druhů speciálních tříd a rovněž i kategorií vzdělání. V publikaci je obsažena i kapitola, která sleduje žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v členění podle jednotlivých krajů.
F-9.0.174_Zaci_a_studenti_se_specialnimi_vzdelavacimi_potrebami_ve_strednim_a_vyssim_odb._vzdelavani.pdf
Kliknutím na tuto ikonu si můžete publikaci ve formátu PDF buď otevřít nebo uložit. Pokud nemáte Acrobat Reader, lze jej získat zde.