Přeskočit navigaci

[ N ] Reklamní tvorba

  • Kód oboru: 82-41-N/12
  • Kategorie vzdělání: Vyšší odborné vzdělání
  • Skupina oboru: Umění a užité umění (Kód: 82)
  • Výstupní certifikát: absolutorium

Charakteristika přípravy v oboru

Vzdělávací program připravuje pro činnost v komunikačních agenturách, v marketingových odděleních velkých firem a pro další činnosti související s reklamou. Spojuje výtvarnou oblast s oblastí ekonomickou a praktickou, rozvíjí přirozený talent studenta, kreativitu a jeho vlastní osobitost. Propojení znalostí z oblasti výtvarného umění, práva, ekonomie a marketingu umožní vysoce kvalifikovanou úroveň komunikace s komerční i výtvarnou sférou.

Uplatnění absolventů v oboru

Absolvent najde uplatnění jako odborník v reklamních, výstavářských i v multimediálních agenturách a v grafických studiích, jako návrhář reklamních kampaní v prodejních řetězcích, jako vedoucí kreativity, jako grafický designér, fotograf, reklamní textař v redakcích novin a časopisů, v polygrafickém průmyslu, jako reklamní poradce či marketingový odborník.

Školy, kde je možno studovat tento obor

Filtry
Zdravotní postižení:
Forma studia:
Školy
Filtr podle kraje

Seznam škol, které nabízejí tento obor, nebo vybraný ŠVP