Staňková K., Trnková K.
Vydal Národní pedagogický institut České republiky, 2023
Sekundární analýza dat projektu P-KAP vychází ze sebraných datech třetí vlny dotazníkového šetření, 2021, zaměřeného na potřeby středních škol v oblastech povinných i nepovinných intervencí vymezených krajským akčním plánováním. Výsledky tohoto šetření jsou zahrnuty v původní zprávě Analýza potřeb škol v České republice (2021).
Sekundární analýza je zaměřena na oblasti rozvoje kariérového poradenství a odborného vzdělávání a spolupráce se zaměstnavateli a potřeb škol s nimi spojených. Rozvoj těchto oblastí a jejich podpora je součástí kmenové činností NPI ČR, proto byla tato témata zvolena k detailnější analýze, ke které nebyl v původní zprávě dostatečný prostor.
Hlavním zaměřením sekundární analýzy jsou především rozdíly mezi jednotlivými typy středních škol (SOU, SOŠ, Gymnázia a VOŠ) a mezi školami, které nabízí jeden typ vzdělání a těmi, které nabízí více typů vzdělání. V neposlední řadě poskytuje analýza také pohled na rozdíl mezi školami s nízkou a vysokou úrovní rozvoje kariérového poradenství či odborného vzdělávání a spolupráce se zaměstnavateli.
F-9.0.183_Sekundarni_analyza_dat_z_projektu_P-KAP.pdf
Kliknutím na tuto ikonu si můžete publikaci ve formátu PDF buď otevřít nebo uložit. Pokud nemáte Acrobat Reader, lze jej získat zde.