Přeskočit navigaci

[ N ] Multimediální tvorba v reklamě

  • Kód oboru: 82-43-N/06
  • Kategorie vzdělání: Vyšší odborné vzdělání
  • Skupina oboru: Umění a užité umění (Kód: 82)
  • Výstupní certifikát: absolutorium

Charakteristika přípravy v oboru

Vzdělávací program je zaměřen na filmovou tvorbu. Propojuje několik filmových profesí v tvůrčím procesu vzniku filmového díla s charakterem součinnosti s dalšími obory Fotografické tvorby a Grafického designu na společných dílech. Student se seznámí s filmovými disciplínami, má příležitost k rozvíjení samostatného tvůrčího myšlení a pod vedením renomovaných odborníků pracuje na filmových a televizních dílech. Studiem získá vědomosti z teorie, historie a technologie filmu a televize, naučí se používat současné snímací techniky a technologie. Významný podíl studia tvoří semináře a workshopy s účastí profesních osobností. Výuka je zjištěna kvalitní a profesionálně používanou technikou ve vlastních učebnách a ateliérech, případně v kooperaci s renomovanými filmovými a televizními studii a reklamními agenturami.

Uplatnění absolventů v oboru

Absolvent se uplatní v asistentských profesích nebo jako samostatný tvůrčí pracovník ve filmu, reklamě a televizi, tzn. jako kameraman, mistr zvuku, produkční, střihač, režisér. Najde uplatnění ve tvůrčích a asistentských pozicích v reklamních, castingových a postprodukčních agenturách.

Školy, kde je možno studovat tento obor

Filtry
Zdravotní postižení:
Forma studia:
Školy
Filtr podle kraje

Seznam škol, které nabízejí tento obor, nebo vybraný ŠVP